دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود نرم افزار جلوگیری کننده از خراب شدن ویندوز


wondershare time freeeze 2.0
این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک ریستارت (Restart)کردن کامپیوتر به حالت قبل برمیگرداند! مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده باشد و یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند , فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا هم تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتب ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است . حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای اینکار نیازی به اشغال هارددیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده میکنید سرعت کامپیوتر شما کم نمیشود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند .
امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکرها, ویروس ها , جاسوس ها , کرم ها , اشکالات نرم افزاری , هر نوع خرابکاری خواسته و ناخواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها , دستکاری تنظیمات سیستم , تنظیمات نرم افزار ی , تنظیمات شبکه , تنظیمات سخت افزاری و.........این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاهها , مدارس , کافی نت های , دانشگاهها , استفاده شخصی و....... ساخته است



دانلود از سرور www.download4i.com
حجم فایل دانلود : 1.9 MB
رمز فایل دانلود : www.download4i.com

لینک دانلود
منبع : www.download4i.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد