دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

مدلهای عجیب موی بازیگران فوتبال


1) رونالدو
خوشحالی‎های رونالدو در جام جهانی ۲۰۰۲ با آن مدل موی عجیب همیشه در خاطر هواداران باقی خواهد ماند. او با درخشش در آن رقابت‌ها و آن مدل عجیب مو در دیدار فینال مقابل آلمان در نهایت پنجمین جام جهانی تاریخ برزیل را بالای سر برد. مدل موی او این فکر را به ذهن متبادر می کند که قبل از دیدار مقابل آلمان، پول لازم برای تراشیدن تمام موهای سرش را نداشت و به همین دلیل جلوی آن را نتراشید.
 رونالدو

۲) نیمار
ستاره ۲۰ ساله برزیلی که بسیاری معتقدند بهترین استعداد این روزهای فوتبال این کشور است همیشه مدل موی عجیبی داشته و حتی یک بار هم شاهد ظاهری متعادل از او نبوده ایم. مدل موی نیمار بعضی وقت‎ها بیش از درخشش او زمین و دریبل‎های ریز و سریعش به چشم می آید. نیمار برای پیوستن به یک تیم بزرگ اروپایی بیشتر باید به فکر پیشرفت باشد تا مدل موهایش.
 نیمار

۳) جبرییل سیسه
استاد مدل‎های عجیب و غریب مو و ریش. او در ماه اوت ظاهر خود را به این شکل در آورد و همه او را به بابانوئل تشبیه کردند. اما بابانوئل کوئینزپارک رنجرز هنوز هیچ هدیه ای برای هواداران نداشته چرا که این تیم هم اکنون در قعر جدول لیگ برتر برای فرار از سقوط می جنگد.

جبرییل سیسه

۴) باکاری سانیا
مدل موی سانیا نتیجه یک شرط بندی با پدرش است. او وقتی یک پسر نوجوان بود و فوتبال بازی می کرد با پدرش شرط بست اگر در بازی بعدی گلزنی کند مدل موهایش را هر طور که خواست تغییر دهد. او در بازی بعدی دو گل زد و مدل موهایش را به این شکل در آورد. از آن به بعد سانیا مدل موهایش را تغییر نداد.

 باکاری سانیا

 

 

 

 

5) جیمی لارنس
بازیکن اسبق برادفورد و ساندرلند در دهه ۹۰ در یک سرقت از بانک دست داشت و به همین دلیل ۴ سال زندانی شد. او برای تیم زندان خود بازی می کرد که مورد توجه تری بوچر سرمربی وقت ساندرلند قرار گرفت. او هر هفته موهایش را به یک رنگ در می آورد و شاید هدفش این بود که بعد از آن سرقت از بانک دیگر شناخته نشود.

جیمی لارنس

۶) رومانی
این تیم ملی رومانی در جام جهانی ۱۹۹۸ است که همه آنها موهای خود را بلوند کردند. همین مدل موی یک دست آنها باعث شد در این رقابت‎ها بالاتر از انگلیس از گروه خود صعود کنند. البته این مدل مو در ادامه رقابت‎ها چندان برای آنها شانس نیاورد و رومانی در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل کرواسی از دور رقابت‎ها حذف شد.
922309_orig

۷) تاریبو وست
آن دو دسته موی بالای سر تاریبو وست نشان می دهد او یک نیجریه ای تمام عیار است. اما نکته جالب اینجاست که او وقتی از ناحیه سر مصدوم شد و مجبور شد سرش را بانداژ کند آن دو دسته موی سبز رنگ را نپوشاند. اگر کسی او را نشناسد فکر می‎کند وست یک موجود فرازمینی است تا یک بازیکن فوتبال.

جیمی لارنس

۸) آبل ژاویر
او بیشتر به یک ناخدا کشتی شبیه است یا شاید مردی که خود را سلطان دریا می داند. این مدافع پرتغالی همیشه بیشتر به دلیل مدل موهایش مورد توجه قرار می گرفت تا کیفیت بازی اش. او در سال ۱۹۹۹ به اورتون پیوست و در لیگ برتر بازی کرد، سپس به لیورپول و بعد از آن هم به میدلزبورو پیوست. او در یورو ۲۰۰۰ عضو تیم ملی پرتغال بود و بهترین بازی‎های دوران فوتبالش را در این تورنمنت انجام داد.

 آبل ژاویر

۹) کارلوس والدراما
او هنوز همان شکلی است! کارلوس والدراما اسطوره فوتبال کلمبیا هفته گذشته در مراسم توپ طلای فیفا شرکت کرد و در عین ناباوری دیدم که او بعد از سال ۱۹۸۵ که برای نخستین بار در عرصه ملی به میدان رفت تا به حال مدل موهایش را تغییر نداده است. این ثبات او بعد از ۲۷ سال واقعا قابل ستایش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد