جین سیمور

به گزارش هفت روز،  دکتر مایکلا کوئین ، ستاره ۶۱ ساله سریال پزشک دهکده با ظاهری جوان تر از قبل بار دیگر انگشت حیرت بر لبان همه برجا گذاشت.

راز زیبایی و جوانی همیشگی سبک و سیاق جین سیمور چیست؟!

این بازیگر که قرار است به زودی مادربزرگ سومین نوه خود شود به خبرنگار گفت که او “هیچ گونه رژیم غذایی خاص و یا چیزخاص دیگری ندارد” سیمور در ادامه گفت :”من تنها دوست دارم که از غذاهای سالم استفاده کنم و در واقع حتی سه هفته هم ورزش نکردم.”"و امروز برای اولین بار بعد از سه هفته ورزش کردم. من در هوای سرد پیاده روی کردم تا کمی کالری بسوزانم”"ولی البته آبنبات شکلاتی هم خوردم ، بنابراین نمی دانم واقعا چطور روی من اثر گذاشته است.”

چطور او خودش را ترغیب به ورزش می کند؟

“انگیزه من تنها این است که تحرک داشته باشم و از آنجا که کمرم را عمل کرده ام ، برای من بیش از هر چیز دیگری سوال مهم حرکتم است و بسیار خوشحالم که هنوز بدنم کار می کند، به گزارش پرشین وی من ورزش های Pilates ، Gyrotonics ، وزنه و ورزش های خاصی که برای بدنم خوب است را انجام می دهم. ” و همچنین خنده یکی از بهترین داروها برای جوانی است .

ناگفته نماند جین سیمور تاکنون در فیلم های کمدی زیادی نیز حضور داشته است.

جین سیمور

جین سیمور در سال ۱۹۵۱ و پانزدهم فوریه در حوالی نیوجرسی در انگلستان بدنیا آمد .او عروس “استیسی کیچ” بازیگر اسبق سینما یعنی مادر چهارمین همسر و شوهر کنونی وی جیمز کیچ است . جین از کودکی عاشق سینما و بازیگری بوداو حرفه خود را با بازی در فیلمی به نام جنگ ستاره های شبکه ای ۲ در سال ۱۹۷۷ آغاز کرد و تا کنون چندین فیلم و سریال بازی کرده است جدیدترین فیلم او که در سال ۲۰۰۷ به پایان می رسد راننده کور نام دارد .

همسران جین :
مایکل آتنبروگ ( ۱۹۷۱-۱۹۷۳ ) طلاق
جفری پلنر (۱۹۷۷ -۱۹۷۸ ) طلاق
دیوید فلاین ( ۱۹۸۱ – ۱۹۹۲ ) دارای ۲ فرزند و طلاق
جیمز کیچ ( ازدواج ۱۹۹۳ ) دارای ۲ فرزند

فرزندان جین :
کتی فلاین و سین فلاین از شوهر سابقش دیوید فلاین
و یک پسر دوقلو از شوهر کنونیش به نام های جان استیسی کیچ و کریستفر استیون کیچ

 

http://haftruz.ir:منبع