به گزارش هفت روز؛ کامران دانشجو در گفتگویی مفصل با ایسنا به روابط دوستانه خود با دکتر احمدی‌نژاد پرداخت و با بیان اینکه ارتباط من با رییس‌جمهور، صمیمانه، دوستانه و بسیار محترمانه بوده و است، تصریح کرد: ما سال‌های سال با هم دوستان قدیمی و هم دانشگاهی بودیم، به طوری که سال‌ها با هم از گل کوچک بازی کردیم تا به دولت رسیدیم. همیشه در زمان بازی هم، رییس‌جمهور کاپیتان ما بود و در آنجا هم تیم را مدیریت می‌کرد.

وی ادامه داد: همواره در فعالیت‌های سیاسی، دانشجویی و ورزشی باهم بودیم، البته بنده هم بازیکن خیلی خوبی بوده و در پست فوروارد و گل زن بازی می‌کردم. ولی بازی رییس جمهور خیلی خوب بود.

وزیرعلوم با اشاره به انرژی بالای دکتر احمدی‌نژاد در اداره کشور، گفت: در گذشته نیز او همین انرژی را داشت، به طوری که ما در فوتبال «برنده به جا» بازی می‌کردیم. تیم ما تیم خیلی خوب و هماهنگ بود ولی اگر مثلا هفت بازی برنده بجا می‌کردیم همه یک به یک کم می‌آوردند، ولی دکتر احمدی‌نژاد تا بازی آخر نیز کم نمی‌آورد و از اول تا آخر هم یک جور می‌دوید.

احمدی نژاد
وی در بخش دیگر با اشاره به برنامه پیشنهادی خود به رییس جمهور و سپس مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده در حال اجرای کل این برنامه‌ها هستم و حتی در یک مورد هم خارج از برنامه عمل نکردم.



http://haftruz.ir:منبع