دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود نرم افزار مدیریت و ویرایش فایلهای pdf


مدیریت و ویرایش فایلهای پی دی اف (pdf )
pdf یکی از دوست داشتنی ترین فرمت های اسناد به شمار می رود . بسیاری از ما برای انجام کارهای روزمره از این فرمت استفاده میکنیم و شاید هم حتی از نیمی از قابلیتهای این فرمت محبوب باخبر نباشیم . همانطور که همه میدانیم زمانی که سندی با فرمت pdf  ذخیره شد , دیگر قابل تغییر نیست مگر این که با نرم افزارهای خاصی یا به فرمت های دیگر تبدیل شود و یا اینکه از نرم افزاری بسیار سبک با نام foxit pdf editor  استفاده شود
به نظر میرسد شرکت سازنده این نرم افزار با تولید نرم افزار های متعدد قصد در اختیار گرفتن بازار ابزارهای pdf  را دارد . یکی از  نرم افزارهای شرکت foxit ابزاریست به منظور مدیریت و ویرایش اسناد  pdf  به صورت مستقیم که میتواند برای بسیاری از ما بسیار مفید باشد .
این نرم افزار قادر است تا به سادگی اسناد pdf  را با امکاناتی نسبتا کامل مورد ویرایش قرار دهد . متون را پاک کند , اضافه نماید و یا این که بچرخاند . به طور کلی میتوان بسیاری از کارها را که شاید به نظر سخت برسد را با استفاده از foxit pdf editor  به سادگی انجام داد .اگر میخواستیم از نرم افزارهای تبدیل استفاده کنیم کارمان بسیار سخت میشد اما با این ابزار دیگر نیازی به تبدیل هم نخواهد شد کافی است فایل pdf گشوده شود . ویرایش شده و در آخر هم بدون هیچ مشکلی با همان فرمت pdf ذخیره گردد.
شاید تنها مشکلی که این ابزار داشته باشد این است که مانند تمامی نرم افزارهای مشابه قادر به ویرایش تمامی اسناد نیست.دلیلش هم وجود تصاویر در اسناد pdf است اگر این اسناد ابتدا به صورت عکس  و سپس به صورت pdf در آمده باشند به هیچ  وجه قابل ویرایش نخواهند بود .
قابلیت های کلیدی نرم افزار foxit pdf editor :
- حجم بسیار پایین نرم افزار
- قابلیت ویرایش به صورت مستقیم
- استفاده آسان از نرم افزار و محیط کاربری بسیار ساده
-قابلیت ویرایش متن های به صورت کامل
- قابلیت قرار دادن و یا برداشتن تصاویر از اسناد pdf
- چرخش متن ها
قابلیت اضافه و یا پاک کردن صفحات اسناد pdf
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7




دانلود از سرور www.download4i.com
حجم فایل دانلود : 1.7 MB
رمز فایل دانلود : www.download4i.com
منبع : www.download4i.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد