دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود رایگان نرم افزار , فیلم , عکس و ...

دانلود نرم افزار SpiderOak 4.8.0000



SpiderOak-4.7.9948

امروزه، برنامه های کاربردی بسیاری عرضه شده که به خوبی جوابگوی نیاز کاربرانی است که به دنبال ذخیره سازی آنلاین و پشتیبان گیری محلی داده ها می باشند. اگر شما نیز از این دسته کاربران هستید، ممکن است در استفاده از چیزی شبیه به Dropbox  راحت باشید و بی هیچ مشکلی نیاز خود را برطرف کنید، اما هنگامی که فایل های مهمی در خارج Dropbox دارید، و یا خیلی ساده نیاز به گزینه های بیشتری از امکانات ساده ای که Dropbox در اختیار شما می گذارد دارید، نرم افزار امروز ما یعنی SpiderOak با ویژگی کراس پلاتفرمی خود (سازگار با چند سیستم عامل مختلف) شما را ناامید نخواهد کرد!

شما توسط SpiderOak  کنترل کاملی بر انتخاب داده هایی که باید پشتیبان گرفته شده، همگام سازی و به اشتراک گذاری شوند دارد. همچنین نرم افزار به ارائه گزینه های زیادی برای انتخاب و یا حذف فایل های پشتیبان گیری شده  بر اساس نوع ، اندازه و تاریخ می پردازد.

برای کسانی که علاقه مند به این برنامه اند، باید بگویم نحوه نصب بسیار ساده و، بدون پیشنهاد هر نوع نوار ابزار بر روی مرورگر رایانه (که امروزه برای نصب نرم افزارهای رایگان چیزی عادی شده) می باشد. برنامه به فضایی حدودا کمی بیش از ۱۸ مگابایت روی دیسک سخت نیاز دارد. توجه داشته باشید که نیاز به ثبت نام در وب سایت SpiderOak برای ایجاد یک حساب کاربری دارید تا بتوان به فایلهای پشتیان گیری شده در هر زمان و در هر مکان دسترسی داشت.

 

از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبان گیری از اطلاعات شما
بایگانی(آرشیو) کردن اطلاعات شما
تبادل (Syncing) پوشه ها بین دستگاه های مختلف
به اشتراک گذاری پوشه ها از طریق «اتاق های اشتراک» حفاظت شده با رمز عبور
مشاهده دیتای پشتیبان گیری شده
دانلود کردن فایل های پشتیبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد